telefon 790 380 444 biuro@g2mediagroup.pl

Case Study

Problem
Firma z Wielkiej Brytanii poprosiła nas o stworzenie kompleksowej strategii marketingowej wraz z biznes planem.  Firma z branży budowlanej uskarżała się na brak spójnej koncepcji i planu marketingowego. Do tej pory działano na zasadzie podpisywania kolejnych, kosztownych umów z wieloma Agencjami SEO i SEM, których nikt nie kontrolował.

Rozwiązanie
Nasza szefowa Katarzyna Gibek utworzyła wielostronicowy dokument, który zawierał analizę obecnej sytuacji marketingowej, analizę konkurencji, obszerny audyt strony internetowej oraz prowadzonych działań. Na tej podstawie powstał mega skomplikowany, wieloarkuszowy excel z profesjonalnie wykonanym planem działań marketingowych, budżetem i harmonogramem.

Wynik
Po kilku miesiącach współpracy z G2 Media Group, firma oszczędziła na wydatkach Adwords – 14 000 funtów, a wskaźnik ROI wzrósł o 4700%. Oby tak dalej!!!